• 1404/08/19
  • - تعداد بازدید: 30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دوره توانمندسازی پرسنل مرکز ارتباطات اورژانس فارس در زمینه تریاژ چهار سطحی برگزار شد؛

گامی در جهت ارتقای کیفیت پاسخگویی و مدیریت تماس‌ های اورژانسی در مرکز ارتباطات ۱۱۵

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد: دوره توانمند سازی کارکنان مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵(دیسپچ) در زمینه تریاژ چهارسطحی بیماران، با هدف افزایش دقت، سرعت و کیفیت در ارزیابی اولیه بیماران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مسعود عابد»، در حاشیه این دوره آموزشی گفت: مرکز ارتباطات اورژانس به‌عنوان خط مقدم خدمات فوریت‌ های پزشکی، نقش حیاتی در هدایت و راهبری مأموریت‌ ها دارد و آموزش اصولی تریاژ تلفنی چهارسطحی می‌تواند موجب تصمیم‌ گیری دقیق‌تر، کاهش خطای انسانی و افزایش رضایتمندی مردم شود.

وی اظهار داشت: در این دوره که با حضور کارشناسان تریاژ تلفنی ارتباطات اورژانس ۱۱۵ برگزار شد، شرکت‌ کنندگان با مباحث تخصصی مربوط به ارزیابی سطح اول تماس، تشخیص فوریت، دسته‌ بندی بیماران، و نحوه ارجاع به منابع مناسب درمانی آشنا شدند.

دکتر عابد خاطرنشان کرد، اجرای این آموزش‌ ها در راستای تحقق استاندارد های ملی اورژانس کشور و ارتقا مهارت‌ های ارتباطی و مدیریتی کارشناسان دیسپچ است و تداوم آن از اولویت‌ های آموزشی مرکز به‌ شمار می‌رود.

این دوره دو روزه در تاریخ های ۱۸ و ۱۹ آبان ۱۴۰۴‌ و با مشارکت مدرسین کشوری و کارشناسان آموزش مرکز اورژانس فارس برگزار شد.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 137736
کلیدواژه

تصاویر